31 agosto 2009

THE END

Ganas no me faltan de contar todas las experiencias vividas en esta edición del UTMB, recuperarme, desmontar el campamento, hacer algunas compras y ponerme hasta el c...... de comer, pocas horas quedan para despedirme de Chamonix, los musculos los tengo medio recuperados, me encuentro, muy muy bien, hoy ando como una persona, aquí os dejo unas merecidas imagenes, hay una de la pancarta de entrada a chamonix donde salgo, la cual nos ha costado mucho conseguir a traves de la organización, un gran beso a todos los que me habeis apoyado por todos los medios, os conozca o no, un millón de gracias, hubieron momentos criticos pero vuestra energia desde la distancia me ha dado el coraje suficiente para superarme........GRACIAS.

12 comentarios:

Raül dijo...

Enhorabona de nou pel resultat i la recuperació. Aquesta pancarta lluirà molt bé a casa vostra. L'any vinent els tarats del Koala's Team també estarem a la sortida i, evidentment, a l'arribada.
Segueix així campió!

Breto dijo...

Si señor!!a tenido que ser una experiencia totalmente ÉPICA!!una gran gesta conseguida!!muchas felicidades!!

Ruben dijo...

Enhorabuena Jordi, nos has dejado alucinados a todos con ese tiempazo.

Salut.

Anónimo dijo...

Jordi, FELICIDADES CAMPEÓN !!!!! toda la Depu esta contigo, eres un Makina. Un abrazo fuerte.
Jose Antonio - Massi

Anónimo dijo...

Otra vez más enhorabuena Jordi. Estás que te sales. Por cierto, yo sé donde poner la pancarta...

as.lanza

Anónimo dijo...

Jordi muuuuuuuuuuuuuuuchas felicidades por esa gran carrera, y nada un gran abrazo, y ya me contaras k me tienes con la intriga,salu2 Oscar

Anónimo dijo...

Hola,Jordi
Estic molt conten de veure't content ets un màquina , vaig estar amb la iPhone dale que te dale seguint la cursa i quan feia una estoneta que no sabia on éreu ja hem frisava per connectar-me i veure com anava,quasi et diria que també la vaig corre jo ,però des de el llit.
Ja parlarem i farem alguna sortideta,felicitats i records.
jaumet bragulat

roberto dijo...

jordi me repito felicidades de dani y mias.

un abrazo

Emili dijo...

Ni con mil monedas de oro se puede comprar....una mica del entusiasme i entrega que poses en els teus projectes esportius. Un cop mes i a traves del teu blog et felicito per la teva constancia. Potser has estat l'unic que baixes temps en la UTMB'09 ja que les condicions del temps no afavorien. Tambe aprofito per agrair-te l'assessorament i l'ajuda que m'has ofert durant aquets messos per preparar-me per l'intent.
Agraeixo tambe a la Josepa, Montse, Marta, Jesus i Mireia la col·laboracio d'aquets darrers dies previs a l'event.
Que gaudeixis tant be com saps d'aquest triomf que tant merescudament has aconseguit.
Salut x sempre....
Emili

Xavier dijo...

Moltes felicitats Jordi, quina progressió més bona, el seguiment va estar molt emocionant !

A reveure

Francis dijo...

Enhorabona Jordi les persones com tu fan gran aquest esport.Una abraçada ben forta a tu y a la Montse.

Anónimo dijo...

Molt bé Campió, tens el que et mereixes¡¡¡
Josep