01 septiembre 2008



GRACIAS A TOD@S !!!!!!








TRES BIEN, TRES BIEN!!!!





ALLEZ, ALLEZ, ALLEZ, BON COURRAGE, BON COURRAGE!!!!

Miles de personas de dia y de noche coreaban esta cita a mi paso durante la prueba, lo mejor de la Ultratrail Du Montblanc, el PUBLICO, miles y miles de personas apoyandonos a nuestro paso ataviados con cencerros ollas y demás cachivaches y al mismo coreando allez allez allez, bon courrage!!!! impresionante!!!

Mañana partimos para Barcelona y tan pronto me acomode en casa os pasaré la merecida cronica de nuestra maravillosa odisea alrededor de este fabuloso macizo del Montblanc!!!! Besos y abrazos para tod@s!!!!! Ahh y desde aqui me deshago por Montse i Marta, Josepa i Emili i el equipo Robert que tambien hicieron el otro Ultra!!!! seguirme por los controles de paso durante 26 hrs!!!!

6 comentarios:

josepa dijo...

Bé, aquí Josepa. Jo m'ho vaig passar bomba. Tot i les hores de dormir a terra, les caravanes , les ques i els nervis per no veure't arribar... El meu cap no va parar de fer números i això m'encanta. La veritat és que em sento partícipe de la teva victòria i m'agrada molt que m'hagis permès compartir-ho. T'he vist preparar-te i et mereixes això i més. Una abraçada ben forta i un cop més felicitats! Ha sigut un plaer formar part d'aquesta història. Un petó per la Rottenmayer i la Princesa.

Anónimo dijo...

Hola Jordi!
Sóc la Maria-Rosa,esposa d'en Jordi Vilà.Et vull desitjar la meva més sincera enhorabona, com si haguéssis guanyat la cursa. Quedar en el lloc 23è està molt bé. Ànims de tot cor. Això no ho fa qualsevol tots els dies. El divendres dia 5 de setembre estarem a la UEC.Si vols o pots pàssar-te ja ho saps. Rep una forta abraçada.

Visca, Jordi!

Maria-Rosa Carreras

roberto dijo...

felicidades por tu gran carrera y tu mejor tiempo, por tu cara se nota que as disfrutado un monton, ahora a prepararse para los sables el año que viene jejeje.

un abrazo

roberto

Anónimo dijo...

Felicitats Jordi, no t'he pogut seguir per problemes familiars, que tu ja saps. Però m'he assabentat del resultat i estic amb tú. Gaudeix el moment que tant volies sentir. Sont moments que nomès valorem aquells que em fet grans esforsos per aconseguir metes. Jo sé que la montanya es molt dura, però molt gratificant.¡¡¡FELICITATS¡¡¡ a tú, Montse i tot l'equip.
Josep (Depu)

Emili dijo...

Hola crac!!
Aprofitant aquesta finestra parabòlica voldria comentar el que ja t'he dit altres vegades. No conec ni he conegut en persona a ningú tant persistent metòdic i entregat a objectius esportius com tu.
Hem seguit mes o menys de prop la teva progressió i sorprèn sobretot l'entusiasme que li poses (part important de l'èxit).Crec que la teva classificació de la UTMB és simplement o ni mes ni menys que el resultat d'una feina dura i ben feta, que en el teu cas com autodidacta encara te mes merit... I parlant de mèrits també s'han de reconèixer els de la Montse pel seu soport incondicional.
T'hem pogut seguir pels controls i avituallaments dels tres països i hem pogut veure al Jordi concentrat, suat, cansat però sense oblidar el somriure i la salutació al generós public.
Tant de bo aquest "sav2oir fer" serveixin d'exemple als que puguin venir al darrera.
Salut i enhorabona, fins aviat.

Anónimo dijo...

"La inteligencia es un instrumento de la voluntad..." lo dijo el bigotudo alemán con sífilis hace ya algún tiempo.
Mis últimos informes me confirmaban una veintealgo posición, lo que significa que el Dr. Endurance iba por buen camino, camino alpino claro.
Ojalá mi ánimo desde la distancia haya colaborado para arañar una centésima más. Ésa es mi voluntad y deseo.
No pares... sigue, sigue...
Saludos para el personal de boxers, que colmarán de atención y cuidados al corredor cuando llegue a meta.
Sin más, esperando su regreso le saluda y felicita cordialmente.
Sergi.